szeptember 20, 2012

Hello-hello-hello

Gondoltam beköszönök, hogy én is itt vagyok, csak kicsit elhanyagoltam minden olyan dolgot, ahol gondolkondi illetve gondolkodni kell, egész egyszerűen azért, mert az utóbbi időben mindenféle hasznosabb gondolkodásra képtelen vagyok.

Ezt úgy higgyétek el, ahogy látjátok. Leültem könyvet olvasni, és kiesett a könyv a kezemből. Nem kötött le semmi, van a blogon vagy tíz piszkozatom, tele olyan mondatokkal mint: " nem nagyon tudom, mit mondjak én erről a könyvről", vagy hogy: " és akkor arra gondoltam, talán mégsem olyan unalmas ez a téma, mint ahogy gondolom, ó neee, már megint nem bírok posztot írni! " Szóval nem traktálhattalak titeket ilyen mondatokkal.

Alapvetően most már kezdek feltöltődni, aminek eredményeképpen kiolvastam egy egész, ámde nagyon könnyed könyvet Julia Quinntől, amiről természetesen írni fogok, de még hagy kérjek elnézését mindenkitől, aki ide kattintott, és még mindig ugyanaz a kép fogadta, mint azelőtt, meg azelőtt, meg azelőtt. Rendkívül bosszantó lehet ez egy idő után.

Na szóval, elkezdtem tornázni meg inni- értsd gondolni a megfelelő mennyiségű folyadékbevitelre-, meg aludni, de jó sokat, ugyanakkor nem hinném, hogy most a nyakamba tudom venni Monte Cristo-t, meg a fél tucat megkezdett könyvet, úgyhogy mivel úgy is fel akartam ide töltögetni a freeblogos posztokat, mert féltem őket odaát, néha fogtok kapni régi bejegyzéseket,és punktum. Önkényes az ember, ha fáradt.

Akartam amúgy mutatni valamit még: a múltkor nézelődtem a boltokban a DVD-k kapcsán, és majdnem teljesen elaléltam, amikor kiderült, hogy BBC-s filmeket meg sorozatokat lehet venni potom pénzekért. Egyszerűen felháborító, mennyire le vannak becsülve ezek a filmek. Úgy értem felháborítóan és csodálatosan olcsón be lehet már őket szerezni. Ezeket vettem az elmúlt két hétben:


Van még egy Kaméliás hölgyem is, de sehogy nem barátkozom a Blogger kicsi képeket rendező számomra logikátlan és mindenféle funkcionalitást mellőző képelhelyezésre szolgáló - és nyilván nem létező- programelemével.

Ja, tudjátok, mit hiányolok? A 2008-as BBC-s Kis Dorrit-ot, ó, annyira nagyon-nagyon szeretném...
Ja, és az Édesek és mostohák, mint olyan, nagyon unalmas. :) Persze majd még írok róluk többet...
SHARE:

11 megjegyzés

  1. Az Édesek és mostohák könyvben se volt túl izgi, ráadásul befejezetlen maradt...
    (A Tartózkodó érzelem meg az egyik kedvenc filmem:))

    VálaszTörlés
  2. a kis dorrit nem volt rajta a lemezeken, amiket küldtem? mert nekem van, de hogy az a 2008-as-e, azt nem tudom.
    a Lost in Austent imádom, annyira jó kis film.:))

    VálaszTörlés
  3. ÓÓÓ a Lost in Austen annyira jó film!!!! Most, hogy eszembe juttattad, újra is nézem.:)

    VálaszTörlés
  4. Annyira örülök, hogy írtál! Már pont arra gondoltam, hogy írok egy e-mailt, hogy minden oké-e.
    Várom a posztokat!

    VálaszTörlés
  5. A Little Dorrit tényleg jó volt. De amit a Duna tévében adtak le 7 részben talán, az sokkal rövidebb volt, mint az eredeti 14 részes változat. Egy csomó jelenet kimaradt. Igaz, az eredeti kb. 30 perces részekből állt, a magyar meg kb. 55 percesekből, de még úgy is. Csak néztem, hogy hová lettek egyes jelenetek. Jó lenne egy teljes DVD maagyarul.

    VálaszTörlés
  6. Mostanában velem is ez van. Kedvem éppen lenne postot írni, de annyi mindennel van tele a fejem, hogy nem tudok koncentrálni, és időm se nagyon van.

    VálaszTörlés
  7. Huhúú, mennyien írtatok! :)
    Nokedli: volt egy sanda gyanúm, hogy ez az a film, aminek a végén a főhősnő elmegy a főhőssel Afrikába kutatni. De sehol nem látok semmi érdemleges történést, valószínű végigszenvedem, de elég unszimpik a szereplők.
    A tartózkodó érzelemnek csak a végét láttam eddig :DD, úgy várom majd.

    Nima: húú, nem tudom, most néztem végig a mesefilmeket, teljesen le vagyok maradva... Nem rémlik, de megnézem.

    Szilvamag: szerintem is. Akarok is írni majd róla.

    Bea, az a vicc, hogy én az első két részről lecsúsztam. De szerintem annyira jó az a film. Szinte minden tetszett benne.

    Szigetkék, köszönöm, nagyon kedves vagy :)

    De te, Amadea, legalább írsz, meg posztolsz. Én kidőlök és képtelen vagyok. Na mindegy, most felszívom magam. :)

    Milyen furák,ezek az ömlesztett kommentek!

    VálaszTörlés
  8. Hát igen, nekem kb annyi maradt meg a történetből, hogy a leány belezúg valami tudományos érdeklődésű fickóba (és asszem erről a bizonyos fickóról mintha többször is megállapítottuk volna hogy kerek, pirosas ábrázatja van, de lehet keverem valakivel). Nagyjából ennyi, cirka hatszáz oldal a semmiről :) Azért nem volt olyan rossz :D
    Kíváncsi vagyok, hogy tetszik majd a film, ha az egészet láttad :)

    VálaszTörlés
  9. Ajánlom BBC sorozatban a Büszkeség és balítéletet, ha még nincs meg. Eszméletlen jó. :D Egyébként nem rég lábaltam ki valami hasonló betegségből, szóval kitartás. ;)

    VálaszTörlés
  10. Nokedli- ohohó, de én már megnéztem két részt és még nem láttam tudományos érdeklődésű fickót... Vagy csak bealudtam?

    Pöfivonat: én a BBC-s Büszkeségen nőttem fel :D
    Meg a Jane Eyre mindenféle változatán.

    Apropó Jane Eyre, most meg kitaláltam, hogy összegyűjtöm az összes jelentős feldolgozását.

    VálaszTörlés
  11. Hmm... hát, izé, talán jobb ha nem nyilatkozom :D Amúgy marha rég olvastam már, szóval nem sokra emlékszem... de meg mernék rá esküdni, hogy volt egy ilyen fickó is. Jesszus remélem nem vagyok egy két lábon járó, tíz ujjal gépelő spoiler :S

    VálaszTörlés

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig