december 31, 2016

2016

Számomra 2016 nem az olvasás éve volt. 
Kevés könyvet olvastam, és még kevesebb könyvről írtam a blogban. 
Mégcsak írni sem írtam -  egy nyamvadt történetet sem. 

Elég szánalmas dolog, nemde? :) 

A 2016-os év számomra egyféle felkészülés volt. 
Pihenés, a szavak nélküli felfedezések éve. 
Sokszor úgy tűnt, hogy mondani akarok valamit, átadni, leírni nektek. 
Aztán valahogy nem sikerült: még magamnak is nehéz volt szavakba önteni, hogy mi volt hatással rám... Hogy miért volt hatással rám, és hogyan... 

2016 az intimitás éve volt. Azoké a pillanatoké, amiket nem oszthattam meg. 
Vagy amiket nem szerettem volna megosztani. 

Szerettem ezt az évet. Nagyon. 
Blog szempontjából, sokkal több bejegyzést írtam meg gondolatban, 
és több bejegyzést tettem vázlatba, mint ami előttetek landolt. 

Nos, ilyen is van... 
Minden esetre nagyon szép, élményekben gazdag, 
Boldog Új Évet Kívánok. 

Magamnak is, és Mindenkinek :)

Zenka
 
SHARE:

5 megjegyzés

  1. BÚÉK Zenka. :)
    azért ne add fel teljesen a blogolást, ha lehet, de igaz egyébként, hogy kellenek olyan élmények, amiket nem teszünk ki a képernyőre.

    VálaszTörlés
  2. Zenka, drága, annyira jól írsz, hogy ha évente egyszer örvendeztetsz meg vele, azzal is beérem, csak csináld! :)
    Arról nem beszélve, az íráshoz és az olvasás is hangulat függő, ha az életedet kitöltötted valami mással, tartalmassal, intimmel, ugyan ki haragudna rád ezért?!
    Nagyon boldogot neked is, és ha megjön a hangulat, mi itt leszünk! ;)

    VálaszTörlés
  3. Egyetértek Reeával! Írj, amikor jólesik, és amikor írsz, úgyis olvasni fogjuk, mert nekünk is jólesik olvasni téged! :)
    Boldog új évet!

    VálaszTörlés
  4. Igen, írj, mikor ráérsz, csak ne hagyd abba! :)
    BÚÉK!

    VálaszTörlés

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig