augusztus 25, 2013

Ő, a szexmániás...

Nem kifejezetten érdekelnek a botránykönyvek, épp ezért még sosem olvastam ehhez hasonló szerzeményt, de gondoltam, ha már ennyire kedvesen ajánlják, kipróbálom milyen is az olyan...
" A nálam okosabbak azt mondják, az élet már csak olyan, hogy megszületsz, meghalsz, a kettő között meg dugsz megállás nélkül. " 
Szepesi Nikolett könyvének célközönsége egyértelműen nem azok az emberek, akik életük során elolvastak már jó pár regényt. Nem, ez a könyv kifejezetten azoknak való, akiket napi szinten izgatja a bulvársajtó, akik szívesebben olvasnak el egy magazint, mint bármilyen más könyvet.

Épp ezért a könyv stílusa eléggé igénytelen, a fogalmazásmód unalmas, de ami nem megy, azt nem kell erőltetni, meg amúgy is nem is kell minőség ezen a szinten. Szepesi folyton önmagát ismétli, igazából nem néz szembe az életével, mint ahogy azt elképzelte, inkább csak henceg. Olvasás közben azon gondolkodtam, mi a fenét szeretne ez a nő átadni, de gyakorlatilag a semmit kínálja- újra és újra.

Koncepciótlan, unalmas és üres a könyv.
Ami picit is érdekes volt, azt már a sajtóból tudjuk, sőt mondok egy durvát: ebben a könyvben még a szex is unalmasan van leírva .

Egy biztos, Szepesi sosem volt és eztán sem lesz szexszimbólum. Szexmániás az lehet, értem én, nimfomániás is, ha már erről van szó, de ez meg nem nagy újság. Abszolúte nem érdekes, mert potencionális szexmániás a postás vagy a buszon mellettünk ülő srác, sőt tudok pár embert a környezetemben akik meg köztudottan azok, és ennyi, megállapítjuk: az ő baja, az ő öröme.

Eljátszottam amúgy a gondolattal, hogy sikerült ezt a könyvet kiadni, meg azzal is, hogy milyen sajtótájékoztatók lehettek a könyvvel kapcsolatban. Beült Szepesi, bájosan mosolygott és aztán belekezdett: " akkor én most arról szeretnék beszélni, hogy képzeljék el az öltözőszekrényben dugtam, volt nálam stopper is, hat perces volt a menet" - a vakuk villannak, mindenki döbbenten pislog. " Van kérdés?" De hagyjuk az egészet, mert túl jó a fantáziám, ráadásul vizuális típus vagyok.

Ez az egész egyébként szánalmas, úgy értem ez az egész jelenség: az, hogy leírta, az hogy kiadták, az hogy olvassák. Hát hová jutottunk idáig ? - Ez amúgy az egyik kedvenc kérdésem.  Szóval hogyan is..., nem tudom.

A történet váza egyébként az, hogy Szepesi Niki miközben úszott, hagyta magát jól megszexelni :D. Na nem a medencében, hanem motelszobákban, meg itt meg ott, a pasik meg folyton forgatták szex közben, - ezt szereti kiemelni-, meg hogy néha számolgatni szokta hány orgazmusa is van. Ez olyan ciki, már az is, hogy én írok erről a könyvről, nem még az, hogy valaki megírta és büszke is erre. Vagy ahogy ő mondaná:

"Tisztítókúra - vagy tisztító kúrás. Te melyiket választanád? "
Kac-kac. Kukac. Hát ebből sem lett szállóige. :) 

Nos, mindenesetre azért érzem az erőlködés szagát a könyvlapok között, például észrevettem a hatásos fejezetindító mondatokat, amik tényleg sokat ígérnek, pl. hadd idézzek utoljára a könyvből:

"Muszáj írnom a farkakról. Egyszerűen kikívánkozik belőlem ez a téma, mert tartalmas és sűrű életem során megannyi férfi nemi szervvel találkoztam."
A folytatásban pedig megint a nagy büdös semmi, úgy értem, ha már kikívánkozik belőle, akkor hogyan bírt ennyi mindent bent tartani? Én komolyan azt hittem, egyenesen rajzok és ábrák is lesznek.

Viszont, hogy a stílusnál maradjunk, mégis muszáj írnom pár dologról, mert belőlem meg egészen más kívánkozik ki.  Mivel nem szoktak felizgatni a mások nemi életével kapcsolatos rosszindulatú pletykák- jóindulatúan meg nem nagyon szoktunk mások nemi életéről beszélni-, szóval én próbáltam ezt a könyvet úgy olvasni, hogy ne ítélkezzek. De ez sok tekintetben azért lehetetlen, mert a szexmániás csaj, legalább hat fejezetben beszúrt egy gúnyos megjegyzést azokra, akik nem szexmániás életvitel szerint élnek, olyan stílusban, amiről süt a felszínesség és a butaság. A csaj szerint ő " olyan életet élt, amiről mindenki más csak álmodik", meg azt is gondolja, hogy " nincs olyan férfi a környezetében, aki nem kívánkozna a bugyijába" sőt, azt is elhiszi, hogy ő "könyvet, regényt írt". Hát mi vagyok én, hogy az ellenkezőjét állítsam?

Alapvetően liberális nézeteim vannak az emberekkel kapcsolatban, ha akarják, hát csinálják, csak hagyjanak engem békén elv alapján tényleg próbáltam megérteni ezt a lányt, aki azt hiszi, híres úszónő volt és lett belőle most már tényleg híres nimfomániás, szóval én nem ítélkezek, hiszen ez is egy karrier. 

Minden csak nézőpont kérdése. 

Szepesi Nikolett: Én, a szexmániás, Ulpius ház, 348. oldal, mondjuk számomra értékelhetetlen, de majd megmondja az utókor

SHARE:

27 megjegyzés

  1. Lehet, hogy 'ami nem megy nem kell erőltetni' de már előrendelhető a következő könyve. :-)
    Manapság nagy divat az ilyen könyvek írása úgy látom. Jó sokat is keresnek vele. Lehet, hogy nekem is írnom kéne egyet? :-D

    VálaszTörlés
  2. Kár hogy nem írtál hosszabb bejegyzést. :D

    VálaszTörlés
  3. de mit írt a farkakról??!!
    :D

    VálaszTörlés
  4. Atya. Úr. Isten. Amit tolmácsolsz belőle, az alapján tényleg még gázabb, mint elsőre gondoltam volna. Ez az ilyen meg sem fognám soha kategória. (a csaj is ha pasi lennék, de a könyve is, így nőként)

    VálaszTörlés
  5. Nima rátapintott a lényegre XD

    VálaszTörlés
  6. @Laci: ha van miről, mindenképp :D De akkor izgalmas legyen!
    @Liliane_Evans: igazából nem akartam, mert akkor nekem is azon a szinten kellett volna írnom, mint ő, az meg nem megy.
    @Nima: hát hogy van a nagy, meg a kicsi. ;) És a nagy, az nagyon jó, a kicsi meg kevésbé, de ami a legjobb, az a hatalmas. És hogy a kajakozóknak meg a sport miatt megnyúlik a gerincükkel együtt - asszem.

    VálaszTörlés
  7. @PuPilla: a végén megemlíti, hogy ő már annyi mindent megélt- amit persze mindenki meg akar élni és mi csak vágyakozhatunk rá- , és amúgy tényleg olyan kiélt fáradt feje van a borítón szerintem... :) De állítólag ezt szeretik a pasik. Ja meg az izmos párductestét :D

    VálaszTörlés
  8. Megnyúlik a gerincükkel :D :D :D :D anyáááááám, adjatok valamit röhögőgörcs ellen%!

    VálaszTörlés
  9. Ez egyéni ízlés kérdése, de engem kifejezetten taszítanak azok a nők, akiknek a széles váll-keskeny csípő formával totál pasi-alakjuk lesz.
    A fejéről nem nyilatkozom, elég amit ő elmondott magáról. Szerintem. :D
    Ja meg szerintem annyira odavan magától, hogy nem is hinné hogy egy átlagember mennyivel többet tudhat a szexről, netán mennyivel izgalmasabb vagy jobb szexben volt része, és nem kell ehhez öltözőszekrényben szexelni.

    VálaszTörlés
  10. Na. Nálunk apával rendszeres program a vízisportok nézése a tévében EB, VB és Olimpia esetén. És szeretem is ezt a közös programot apával. Kaja, kenu, vízilabda, úszás... jöhet nekünk bármi. De hogy én erről a nőről még egyszer nem hallottam, az is biztos.
    Ennyit arról, hogy híres úszónő. Lehet, többet lepedőakrobatikázott, mint a medencében edzett, és ettől már fura dolgokat haluzik.
    Tud pár mocskos dolgot? Hát istenem, én is tudok a falu 98%-ról, aztán mégse csomagolom puhakötésbe, hogy némi vulgaritással eladhatóvá tegyem, pedig az lenne ám a botránykönyv.
    És itt jön az, hogy "Ez olyan ciki, már az is, hogy én írok erről a könyvről, nem még az, hogy valaki megírta és büszke is erre." De ez még hagyján, mert a ciki az, hogy tényleg csak a bulvárra van már csak igénye a jónépnek?!

    Amúgy meg kifejezetten bosszant, hogy manapság már nem nagy kunszt bárkiből kurvát csinálni - pont a bulvárban, de amúgy sem -, erre jön ez a nő (és most tényleg finom voltam a kifejezés megválasztásával), és csinál ő saját magából, nem is kicsit.
    Értem én, hogy a könyvben szereplő "partnereket" akarta lejáratni, csak pont fordítva sikerült. Vajon megérte? És nem feltétlenül az anyagiakra gondolok, az ilyesmi elfogy idővel, ellenben becsületet, tartást és méltóságot, sőt, barátokat azon nem igazán lehet venni.

    VálaszTörlés
  11. @Gretty: annyi biztos, hogy ezzel a könyvvel elvágta magát, senki nem az úszás miatt fog emlékezni rá.
    Amúgy nem tom, lehet azt is elérte, hogy csak bottal érjenek hozzá, mert mindenki félni fog, hogy hamarosan könyvszereplő lesz :D
    Igen, ilyen alapon... A mostani könyvét azzal reklámozzák, hogy járt swingerezni, na ezt is elmondhatja sok ember magáról, sőt ha jól rákeresünk biztos találunk blogot róla, jobb minőségben. De én tényleg azt sem értem, miért érdekes ez az egész. Ja, és köszönöm, hogy elolvastad a posztom ;), tartottam tőle, hogy bele sem olvasol - ígérem ez volt az utolsó ilyen poszt :D

    VálaszTörlés
  12. Azt nem értem, hogy annyi könyvesblogger kibukik azon, milyen szar, de ahelyett, hogy ignorálná, szinte mindenki ír róla, ezzel is reklámozva ezt is, meg a szürkét. Én is a netről tudtam meg, hogy egyáltalán van ez a két könyv.
    Pedig egy könyv halála nem a botrány, hanem a csend. Ha ennyire rossz valami, talán indítsatok egy "húzd le a szart" projektet, és vegyétek le mindenhonnan a ócska szexkönyvekről szóló cikkeket, akkor nem talál rá annyi olvasó. És ez a kiadóknak is erős visszajelzés.

    De, persze, ez csak egy gondolat.

    VálaszTörlés
  13. On Sai: én már nem olvasok ilyen könyveket, és ezt a posztot sem akartam... illetve, a könyvről írt posztokat sem olvasom, de Zenka sokkolt a választásával, így esetében kivételt tettem, hiszen ő azért mégis csak Zenka. Hajlik a kínkönyvek olvasására, és cserébe gondolatébresztő posztokat szoktunk kapni. :)
    De ha írna a második könyvről, akkor azt már nem fogom olvasni, ennyi elég volt Szepesiből. :))

    VálaszTörlés
  14. Nekem már a sajtóban, meg a reklámokban is bűzlött ez a könyv, meg az egész csajról lerí, hogy egy nagy nulla. Grettyhez tudok csatlakozni sok mindenben. Én is imádom a vízisportokat, főleg az úszást, de ez a csaj a kanyarban sem volt soha. Valami halvány emlékem van arról, hogy talán ha egyszer is bejutott valami középdöntőbe, de ez se tuti. Na igen ha ezt a sok fölös energiát edzésre fordította volna akkor lenne valaki, de így csak egy ember aki sok pasi alatt megfordult. Úgy volt ő legközelebb a világklasszishoz, hogy esetleg más világklasszis sportolók megdugták :D
    Szerintem se kéne támogatni ezt a hypeot, és hányinger, hogy a tömegek ezt olvassák. Azért minden tisztelet Zenka, szépen összefoglaltad, pedig biztos egy nagy szarkupac az egész regény :D

    VálaszTörlés
  15. Pár fejezet erejéig beleolvastam a könyvbe, és ugyanezt tapasztaltam: nagy felütések után a nagy SEMMI oldalakon keresztül. És az is hihetetlenül színvonaltalanul, gagyin leírva. Feladtam.

    VálaszTörlés
  16. Gretty nagyon igazad van, teljesen lejáratta magát, és elvesztette a méltóságát. Mert azokkal mire megy, akik azt mondják erre, hogy klassz, menő, aztaaa, könyved van... pf. Semmire. És tényleg, elvágta magát a pasiknál is, szerintem egy férfinak se vonzó, hogy egy ilyen agyonra járatott valakivel keféljen, és főleg, hogy eseleg utána róla is kitálalna..

    onsai, én is Gretty álláspontján vagyok, Zenka esetében kivételt teszünk az ilyen posztokkal. Amúgy minket, akik eldöntöttük, hogy nem olvassuk el, nyilván ezek után sem fog olvasásra sarkallni, és nem szeretjük kipróbálni az ilyen könyveket, hogy na, akkor kinek lesz nagyobb botrányposztja róla. Ez egy nagy kupac szemét ez a könyv, de elkerülhetetlen, hogy az emberrel szembejöjjön, molyon, blogokon, plakátokon, újságban, tévében stb. Sajnos ez van, erre kíváncsi a nép.. :S

    Valaki reflektált nekem molyon, de már nem emlékszem hol, hogy milyen úszósikerei voltak a csajnak, de őszintén szólva nem érdekel, nem javít semmit a renoméján.

    VálaszTörlés
  17. Kíváncsiságból megnéztem a wikin, nincs jelentősebb eredménye, magyar bajnokságot meg minden tehetségesebb úszó nyer egyszer, egy EB bronza van 2008ból 21 évesen de Gyurtának 15 évesen volt olimpiai bronzérme:D

    Erre a botrányra meg emlékszem is:

    "2009 januárjában bejelentette visszavonulását,[2] majd szeptemberben a visszatérését.[3] A 2009-es rövid pályás Európa-bajnokságon 100 méteren 12., 200 méteren hatodik lett. 2010 januárjában a Nemzetközi Úszó Szövetség egy évre eltiltotta, mivel visszatérését hivatalosan nem jelentette be, és így aktív versenyzőként továbbra is mentesült a doppingellenőrzések alól.[4] Ezt követően, mivel a NOB akkori rendelkezései szerint a következő olimpián sem indulhatott, újra visszavonult"

    még egy visszatérést se tud bejelenteni :D meg ki vonul vissza 22 évesen? Akinek nincs akkora tehetsége mint amennyit képzel magáról. Még mindig csak 26 éves, most kéne a csúcson lennie, persze volt is, de ahol ő volt azt nem jutalmazzák érmekkel :D

    VálaszTörlés
  18. helyesbítek, Daninak ezüstje volt ^^

    VálaszTörlés
  19. Anaria: most nagyon röhögök. Annyira egyet gondolunk, szerintem még abban is, amit se ide, se alapvetően a netre nem merünk/akarunk kiírni, nevezett hölgyeménnyel kapcsolatban. ;))
    Az nem eredmény, amit a Wiki felsorol, pont azért, amiket írtál. Viszont ne adj itt ötleteket senkinek, mert a végén még Szepesi és az Ulpius eléri, hogy a szex is legyen olimpiai sportág, hogy a kisasszony kedvére hódolhasson még "sportszerűbben" annak, amit szeret, majd gyárthassa sorozatban a "sikerkönyveit".

    VálaszTörlés
  20. On Sai, szerintem az a helyzet most, hogy a kiadók minden szart a nyakunkba zúdítanak, minden szűrő nélkül, és ez alól nagyon kevés kiadó kivétel.
    hogy mi jön ki, abba egyetlen olvasónak sincs beleszólása, innentől kezdve viszont nem olyan nagy baj, ha bloggerek veszik a bátorságot, és az arcunkba tolják, hogy ha valami szar. én vagyok olyan idealista, hogy azt gondoljam, mi egyfajta szűrő vagyunk azoknak, akik olvasnak bennünket.
    lehet, hogy az ulpius szeretné eltakarítani a facebookról meg minden felületről a negatív kritikákat, viszont szerencsére idáig nem érnek el, így hol máshol legyenek figyelmeztető jelek, ha nem a blogokon?
    ja, jó lenne, ha csupa minőségi könyveket olvasna mindenki, gondolom, Zenkának is jobb lett volna, de igazából mi beszéltük rá erre a posztra, egyrészt, emrt jól ír a szar könyvekről is, másrészt meg ki írjon róla, hogy szar, ha nem az, aki veszi a fáradságot, és elolvassa? én is írhatom, hogy szar, csak milyen alapon, ha nem is olvastam?

    ja, a kiadók ülnek a jó könyveken, nem adják ki őket, tartogatják a világvége utánra (a te kiadódra ez kimagaslóan jellemző), a szarok meg megírás előptt már a polcon vannak szinte.
    ez van, ez egy ilyen világ. én is szívesebben olvasnám már a te könyved, mint ez a picsát nézegessem, de valamiért szepesivel van teli a bolt, nem veled, sajnos.

    VálaszTörlés
  21. Gretty: na igen, egy rugóra jár az agyunk :D Most elképzeltem amint Szántó Dávid közvetít egy ilyen öhm mérkőzést. "Gyere Nikikém gyere, de sajnálatos módon Missy Franklin hajrája erőteljesebb..." á nem folytatom :D:D:D:D

    egyébként meg ez a baj, amit Nima mond. A szűrő valahol nem működik, és néha rosszul vagyok, micsoda olcsóvá silányítja néhány kiadó a könyvkiadás művészetét, főleg az Ulpius. Ezért kár annyi fát kivágni és pazarolni a papírt...

    VálaszTörlés
  22. Nem Zenkát akartam csesztetni, mert ha jobban megnézzük, én is kivételt tettem, mert ő írta a bejegyzést, és a könyv ellenére is elolvastam. :) Simán eszembe jutott az a régebbi scifis szokás, hogy ami szinten aluli szar, az még a negatív kritikára se méltó... :)

    Nima, köszönöm a dicséretet, majd elteszem rosszabb napokra. :)
    A kiadó meg tényleg őszig ül egy rakat könyvön, amit már én is meg szeretnék venni.

    VálaszTörlés
  23. (Mellesleg Zenka, ha az elmúlt hónapban sokat csuklottál, én emlegettelek. A C-2-ben állandóan elírom a Dejneka nevű űrgyalogost Zejnekára... de hogy miért? Lövésem sincs.)

    VálaszTörlés
  24. On Sai, mert annak nyilván Zejnekának kéne lennie...:)

    egyébként a kiadóról annyit, hogy gyanítom, ősszel sem tudjuk megvenni majd azokat, amiket belobogtattak idáig. mert ez egy ilyen kiadó. nem szabad elhinni nekik semmit.;)

    VálaszTörlés
  25. Anaria, köszi, akkor ez a hagyjuk is kategória sportsikerek szempontjából... Nem tudom miért kampányol mellette, aki mellette kampányol. :S

    Nima, jó lenne ha tényleg szűrők lennénk, de szerintem akinek ez a színvonal megy, és egyébként is megterhelőbb bármi ami a bulváron túl nyúlik, az egy ilyen poszthoz el se jut, vagy pedig nem akadályozza meg abban, hogy áh, mégis megvegye a könyvet, mert hát a szex, meg a piros borítók eladják magukat (a piros a legjobb marekting szempontból, valahol olvastam :D).
    Azért szórakoztató néha egy ilyen posztot olvasni és utána kibulizni magunkat a kommenteknél :D ... Főleg ha valaki jól tud írni a rossz könyvekről is, mint Zenka.

    Zejneka, ez jó karakternév :D
    A KMKnál a fb-csoportban láttam hogy mi hogy áll, azt néztétek? Hogy mi van nyomdában, mi van épp fordítás vagy szerkesztés alatt. Hát nem akarok snekit elkeseríteni, de pl. a Druidás első része is még csak szerkesztődik.

    VálaszTörlés
  26. @Onsai: Nem mondom, elgondolkodtam azon, amit írtál. Amúgy elég rossz pillanatomban talált meg, és folyton azt kérdeztem magamban " miért? " " miért??? ". :D
    De értem én, hogy mit akarsz mondani és részben igazat is adok, másrészt viszont úgy érzem, hogy szükség van az ilyen posztokra is, és ha szükség van rájuk, hát én itt vagyok :).
    Más különben folyton csak az egyik oldal hallatná a hangját.

    Oh, milyen romantikus, majdnem űrgyalogos lettem. Bár az mit is csinál? Gyalogol az űrben? :DD

    VálaszTörlés
  27. Kajakoznom kellett volna..

    VálaszTörlés

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig