augusztus 13, 2013

Ezt én olvastam? - Édes megadás

Volt idő, amikor még érdekelt a szex ( haha), úgy értem, a szex könyvek és akkor olvastam ezt a regényt is, de hogy őszinte legyek, ez sem volt rám olyan nagy hatással, vagy bármi nemű hatással, szóval azt hiszem ekkor döntöttem el, hogy  abbahagyom a női szórakoztató irodalom ezen válfajában történő kísérletezgetésemet.

Rá kellett jönnöm tehát, hogy engem hidegen hagynak a BDSM könyvek, hogy torkig vagyok az erotikával, és hogy teljesen kiábrándító, de szerintem bármelyik általam olvasott regény sokkal több hormont mozgatott meg bennem, mint mondjuk ez itt, mert a többiben akár még álmodozhattam is, nem tolnak mindent így a képembe. Kell ez nekem? Hát izé..

 Pedig amúgy emlékszem, hogy az elejét élveztem, úgy értem határozottan emlékszem arra, hogy jók voltak a dialógusok, izzott a levegő a két főszereplő között, és volt pár aranyos jelenet is.

 Faith Malone megtévesztően finom külseje mögött egy olyan nő rejtőzik, aki pontosan tudja, hogy mire van szüksége: egy erős férfira, aki kérés nélkül veszi el, amit akar – hiszen ő kész mindent megadni neki…
Nem szoktam fülszövegből idézni, de most komolyan, nincs lelkierőm leírni, mi is az alapszituáció. Van egy jelenet a könyvben, annyit nevettem rajta, amikor az erős és dominás Gray nem meri elmondani Faithnek, hogy neki bizony az kell, hogy egy nőt úgy a betyár mindenit erősen és megkérdőjelezhetetlenül tudjon toszogatni, Faith meg -  ahogy a fülszöveg írja - szemellenzősen nem tud másra gondolni, mint hogy neki egy erős férfi kell, blablabla.

( r e n d k í v ü l unalmas)

Gyerekek, ha valamitől ásítani kezdek az a BDSM, én meg nem mondom nektek miért, de ez a könyv is addig volt jó, amíg ezek ketten nem kezdtek el  szexelni. Aztán jött ez az " ide feküdj", " most élvezz el" " nyisd ki a szád" " csukd be" "nyelj"  :D, kész, én mondom nektek, ennél még egy Fejős regény is szórakoztatóbb. A könyv 2/3-a teljes mértékben értékelhetetlen számomra. Tudjátok, minden regénynek kell, hogy legyen valamilyen íve, ami felé tehát a történet tart, és ennek a regénynek a csúcsa az, hogy ezek hármasban kamatyolnak. Faith meg egy erős férfi helyett kap még egyet, aki amúgy az egyik legjobb barátja, de mire nem jók a barátok, kisegítenek, ha szükség van rájuk ;).

Pedig... totálisan igazai van Gretty bloggerinának, valamint Nimának, hogy ez egy korrektül - stílus kedvelőinek mondom- jól megírt erotikus regény, amiben - most kapaszkodjatok meg!- még igazi cselekmény is vaaan!!! - csak lányok, komolyan,  ezeknek a könyveknek nem az a célja, hogy ráugorjunk az első szembe jövő pasira? ...

Ebben az esetben meg, szerintem sokkal, de sokkal jobb a saját fantáziánk :D, az legalább személyre szóló és nincs tele magyartalan mondatokkal...

Maya Banks: Édes megadás (2010)- Kelly Kiadó 4/10 - * szerintem - bár már annyira nem emlékszem rá...
SHARE:

2 megjegyzés

  1. Ezt nem olvastam, de szerintem az ilyen típusú könyvek nem igazán BDSM könyvek. Az O történetétől szerintem nem ásítanál, de az meg más miatt kiborító :(

    VálaszTörlés
  2. Hát... ezt a regényt konkrétan annak szánták, jó most nyilván beszélhetünk arról, mennyi valóságalapja van az ilyen sztoriknak, de annak szánják. Legalább is én így gondolom.

    VálaszTörlés

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig