augusztus 19, 2013

Házi feladat!

 Figyelem!!! Figyelem!!!

 Mindenki húzza végig az ujját a polcon pontosan a könyvei előtt... MOST. 

Ha csíkot rajzoltatok a porba, mint én, akkor bizony itt az ideje rendet tenni.:)

Nemrég olvastam az egyik regényben, hogy az egyik szereplő szín és nagyság szerint rendezte sorokba a könyveit, én most kitaláltam, hogy a kölcsönbe kapott, illetve a már régóta olvasásra szánt könyveket teszem szem elé, a többi megy szépen hátra. ( Hátha hamarabb eszembe jutnak, ha mindig ott lesznek szem előtt...)


Kép innen

Kell egy kis rendszer, ráadásul az ember könyvporolás közben át tudja értékelni az életét. Tényleg, egy polctörlés nekem olyan, mint önismereti teszt. "Látod, ezt olvastad, ezt nem, erre meg vágyakozol mióta. Hát miért nem olvastad azóta sem? Mi történt veled? "

Úgyhogy, ez lesz a blog első kihívása, kíváncsi vagyok, hány embernek jut most eszébe megnézni a polcokat ;) Plecsnit nem kaptok, ellenőrizni nem foglak. De azért állj fel most! Indulás a polcaid felé... El tudod képzelni, mióta várnak Rád? :)

SHARE:

8 megjegyzés

  1. Pont a hétvégén portalanítottam őket, bár, tekintve, hogy heti-kétheti szinten átpakolom őket, nem igazán voltak komoly gondok. :)

    VálaszTörlés
  2. Komolyan? Két hetente? Én hónapok óta nem néztem a polcomra. Az az igazság, hogy van egy csomó könyv az ágyam mellett is, és az aktuális dolgokat oda halmozom...

    VálaszTörlés
  3. Tisztára szégyellem magam...

    VálaszTörlés
  4. Egyszerűen csak megnyugtat, ha átpakolom őket, így amolyan terápiás jelleggel (is) csinálom. :)
    Onnan lehet tudni, hogy bajom van, hogy elkezdem pakolászni őket. :)

    VálaszTörlés
  5. Háááát, nálm már évek óta ábécésorrendben vannak a könyvek, mind a sokszáz. Imádom.

    VálaszTörlés
  6. Nálam eleve egy külön polcon vannak az olvasásra váró könyvek, idén vettem a polcot, de betelt:P
    Amúgy amikor takarítok akkor mindig leporolom a könyvespolcot, nem pakolom ki a könyveket, csak a szabad területeket törlöm le:D
    Szóval így könyvet porolni nem szoktam...Szégyelljem magam?

    VálaszTörlés
  7. Hűű, gyerekek ABC sorrend, ez nekem soha nem menne, mennyi munka van azzal...
    Titti, ne tedd :D
    Az a baj, hogy ha tényleg így rendezem át a polcom, frusztrálni fog, hogy mennyi minden vár rám.

    VálaszTörlés
  8. Pakolászni támadt kedvem. :)

    VálaszTörlés

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig