március 17, 2013

Hölgyek/Urak!

Na szóval, előző hármasomat kivégeztem, igaz még tartozom a Phillips könyvvel, de hamarosan azt is megkapjátok. A következő hármasfogat azt hiszem, így fog alakulni - minden esetre azért fenntartom a változtatás jogát.

Régóta kerülgettük egymást én és a könyv, most azért kezdtem bele, mert egyrészről jó értékeléseket kapott, másrészről szomjaztam valamiféle igényesebb szövegre, és Harris a történet előzményével - a Csokoládé- egészen elvarázsolt.
Jelenleg ezt a regényt olvasom, nagyon tetszik, sanszos, hogy kedvenc lesz.






Amúgy meg búskomor hangulatomat élem éppen, és egy kissé komoly, depresszív könyvet is kikerestem, erre a regényre pedig már rég kíváncsi voltam. Szeretem a mozi plakátos borítót amúgy, szoktam nézegetni, és azon tűnődni, milyen is lesz. Eléggé várom.







Őt pedig már egyszer elkezdtem, de aztán érdektelenség miatt annyiban maradt. Őszinte leszek, nincsenek nagy reményeim a könyvvel, ha a hatvanadik oldalig nem varázsolt el, kevés a sansz, hogy szeretni fogom.
Amúgy azért vettem meg, mert én is hasonló témában írok, gondoltam terepgyakorlat címén mindenképp a magamévá teszem. De nem az igazi, annyi biztos- aztán utólag megírom nektek, mi lett.





Aktuális, fura könyv rovat miatt oldalt továbbra is szavazhattok.
SHARE:

8 megjegyzés

  1. A Graceling nekem is csalódás volt, valahol az elején abbahagytam, pedig az alapkoncepció tetszett.

    VálaszTörlés
  2. Fura, én imádtam a Gracelinget. Egyébként eléggé ya-fantasy, és ezért mondom, hogy szerintem nem írsz hasonló témában. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De-de :D, az az igazság, hogy - mivel még nem tudok elköteleződni - két sztorit írok, az egyik YA, a másik meg a másik ;)

      Törlés
  3. A Csokoládécipőt imádtam, nekem is kedvenc lett:) A Graceling engem se ragadott meg, nekiadtam Nimának, neki tetszett, úgy emlékszem. De a borítója, az nagyon szép.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te, a Gracelinget én tőled vettem :DD, a borító amúgy tényleg szép, és az elképzelés sem rossz- bárcsak mégis tetszene.

      Törlés
    2. de én tényleg Amadeától kaptam.:D

      Törlés
    3. Akkor fogalmam sincs, honnan szereztem.
      :O

      Törlés

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig