július 01, 2015

Hello Július!

Kép innen
Jól van, gondoltam listázok egy kicsit... Kezdjük mondjuk azzal, hogy mit várok júliusban.

1.) Rózsaillatot, és bódító estike édes illatát az esti séták, beszélgetések alatt.
2.) Gólyák kelepelését, ahogy egyre növekednek az utcabeli gólyafiak...
3.) Frissen lenyírt fű illatát, limonádét citromkarikával és jégkockákkal, azt ahogy a lépcsőn dinnyét majszolunk.
4.) A pillanatot, amikor kereknek érzem a világot a csillagos ég alatt.
5.) Libbenő nyári ruhákat- esti sürgős körömlakkozásokkal...
6.) Jógázást a felkelő nap előtt.
7.) Fagyizást ebédidőben, és sok-sok jégkrémet a tévé előtt.
8.) Táncra perdülni sokszor-sokszor, csak úgy.
9.) Olvasást az öreg szilvafa alatt.
10.) Igazi nyári nevetéseket, teli napsugarakkal.

Örülök, ennek a hónapnak, fogalmam sincs, miért. Talán mert végre újra nyári idő van, még a tücsök is hangosan ciripelt, hogy köszöntse a napot. A nyarat kérem nem csak élvezni, hanem érezni is kell. És én úgy döntöttem, érezni fogom ezt a nyarat. És begyűjtök minden apró nyári pillanatot, tudjátok, emlékbe, csak úgy...
SHARE:

6 megjegyzés

  1. Én alapvetően az őszt és a telet - főleg a telet - szeretem nagyon, de azért ha nem lenne tavasz és nyár, hiányoznának. És amiket leírtál, tényleg hozzátartoznak a hamisítatlan nyári életérzéshez.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, minden évszaknak megvan a szépsége ;)- csak észre kell venni. Nem tudom volt-e veletek úgy, hogy elmúlt a nyár és nem is volt nyári hangulatotok... Na ezt nem szabad megengedni :D

      Törlés
    2. Ilyen azért még nem fordult elő szerencsére. Akármennyire is panaszkodok a melegre meg arra, hogy elegem van már a szúnyogokból, azért mindig megélem a szép nyári pillanatokat. És a bejegyzésed ébresztett rá, hogy mennyire hiányozna, ha nem lenne.

      Törlés
    3. Jó neked :). Mióta nem járok iskolába, előfordult, hogy csak úgy elmúlt a nyár. De tényleg, igazad van, csak figyelni kell. Most is itt van. :)

      Törlés
  2. Imádom a lenyírt fű illatát! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sosem felejtem, hogy a legelső parfümömre azt írták, tisztán érezni benne a levágott fű illatát :D. Én nem éreztem, de nem vagyok ennyire kifinomult a szaglásban.

      Törlés

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig