február 28, 2013

Most olvasom

Rövid intermezzo következik az aktuális olvasmányaimról:

Cassandra Clare első sorozata nekem nagyon tetszett, aztán a távolság kicsit megfakította a Végzet ereklyéi fanatizmusomat, de még mindig bízok az írónőben, ezért is vettem meg az új sorozata első részét- már jó régen.  Az első pár fejezet egész jó, de azért vannak fenntartásaim a könyvvel. Kíváncsi vagyok, mire jutunk majd, szeretni fogjuk egymást vagy csak elviseljük a másikat?

Nem tudtam, miről szól a könyv, vagyis: azt hittem, egészen másról fog szólni, de aztán sikerült megszereznem egész jutányos áron, és mikor elolvastam a fülszöveget, rögtön belefogtam.  Nagyon kevés regény olvastatja így magát, velős, sok mindent kimond, elmond, tovább ad, mégpedig egy gyerek száján keresztül. Egy valami vitathatatlan, ez a könyv igazi érték, és még valami jellemzi: a stílus. 

 *

A harmadik könyvről meg nem teszek ki képet, mert egyszer is elég lesz kitenni a blogba. 
Nemrég, amikor szemészeti krízisben voltam, keresnem kellett egy nagy betűs könyvet, mert mást nem láttam, és hát a legnagyobb betűk Susan Elisabeth Phillips Született csábítójában voltak. Már majdnem elolvastam a könyvet, és még én is kíváncsi vagyok arra, mit is fogok róla mondani nektek. :)
SHARE:

Nincsenek megjegyzések

Megjegyzés küldése

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig