február 19, 2013

10 dolog, amit nem tudtál a Cassie Palmer sorozatról, de mostantól már tudni fogod...

Elárulok egy titkot. Azért nem olvastatok még tőlem egyetlenegy Karen Chance könyvről sem, mert még soha nem írtam róluk.

Nyilvánvalóan hülyeség egy olyan könyvsorozatot hanyagolni, amit nagyon szeretek, ez tökéletesen igaz és szeretném pótolni is, de van pár dolog, amit előzetesen még tudnotok kell. Úgyhogy ezt muszáj lesz elolvasni.


1.) Főszereplőnője saját bevallása szerint úgy néz ki, mint Shirley Temple egy kiadós szélvihar után , de egy vámpír meg egy hadmágus csak nem rajongana annyira Shirley Temple-ért? ( Kivéve ha kék szemekkel, formás idomokkal és turcsi orral áldotta meg a sors. Hé, ezt sem én találtam ki!)

2.) Olvasás előtt mindenképp kapcsold be a biztonsági övedet. Cassie Palmer sorozatot olvasni olyan, mintha beülnél egy vadul száguldó sportautóba. Elindulunk az első oldalon és nincs megállás, akicó hátán akicó- ha léteznének csajos akciófilmek, akkor azok csak Cassandra Palmerről szólnának.

3.) Még egy tanács az olvasáshoz. Ez az a könyv, amitől nem szabad megijedni. Az elején rátok zúdítja egy szikkadt vámpír könyvtáros összes lexikális tudását - fokhagyma nélkül- és csak nézel és nézel, és bizony olykor elveszítheted a fonalat.

4.) De mindenképp megéri a kitartást. A világismertető ugyan tömény, de a második könyv végére már semmi nem fog megkottyani, legyen szó  a boszorkányokról, szellemekről, vámpírokról, hadmágusokról, tündérekről stb., stb.

5.) A sorozat nem indul könnyen, mondhatni szokni kell a pörgést, a stílusát, de a második kötet végén már annyira magával sodornak az események, hogy öt oldal pihentető semmittevés után csak arra tudsz gondolni, hogy: most komolyan, sehol egy idegbeteg hadmágus, fekete kör tag, felrobbanó bomba vagy démon, most ez egy vicc?

6.) A harmadik könyv vízválasztó, ha addig nem leszel rajongó, akkor sosem, de higgyétek el, aki odáig eljut, nem akar visszafordulni - kivéve, ha újra olvasásról van szó.

7.) Tomas egy rendszerhiba, tudom, hogy az elején sokat látod, de ne foglalkozz vele, a te embered Mircea Pritkin!

8.) Ha kíváncsi vagy, miért vagyunk Grettyvel odáig egy olyan pasiért, aki idézem: nem igazán jóképű, nagyjából annyira barátságos, mint egy ázott macska, és annyira türelmes, mint egy bekoffeinezett kolibri, akkor nosza.

9.) De ha inkább egy csuda elegáns és csuda bűbáj, tetőtől talpig bölcs és tesztoszteron-vámpír konzul az, aki megmozgat, olyat is kapsz, bőven.

10.) Igazából a fő kérdés az, hogy érdekel-e egy olyan urban fantasy sorozat, ami cselekmény központú, ami tele van vicces szituációval, no meg szuper pasikkal, ám elvárja tőled, hogy teljesen az övé légy ( gonosz vigyor). Mert ha hagyod magad, nem lesz pihenés, figyelned kell mindenkire és mindenre, de garantáltan kirángat a szürke hétköznapokból.
SHARE:

47 megjegyzés

  1. Ezt azért csináltad, hogy még jobban csorogjon a nyálam? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért hát :D, meg azért, hogy aki ezt elolvassa, az ne tegye félre, csak mert az első pár fejezet egészen más, mint amit várt. Talán, ha előre felkészítelek titeket arra, mit kaptok, ti is rajongani fogtok ;)

      Törlés
  2. AZt mondtad RÁÁ, hogy rendszerhiba! Rád küldöm a manóimat!:P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na tessék, most már félhetek a manóktól is :D

      Törlés
  3. ÁMEN! :D
    És tényleg, ha kicsit "leül" a sztori, ami átlagos urban fantasy-hoz képest még mindig pörgősebb, már magam is kezdek kétségbe esni, hogy hol van már valami katasztrófa. :D
    De ez a rendszerhiba... hetek óta agyalok Tomason, erre tessék, tökéletesen összefoglaltad egy szóban a lényegét. :D

    És úúú, ez az idézet most beugrott, hogy melyik oldalon van, AZT a két jelenetet befecniztem ám, sokszoros újraolvasás céljából, csak összezavartál az egy sorral, hiszen AZOK a jelenetek (kétszer) fél oldal tömény Ezért (is) vagyok (annyira nagyon) szerelmes a sorozatba/Pritkinbe! jelenetek. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Látod, hogy mondtam, hogy tudod te azt, hogyne tudnád :D
      Nima, Gretty, remélem célt érek a bejegyzéssel, remélem még jó sokan fogják olvasni a könyvet, de azért még írok picit majd róla ;)

      Törlés
    2. Ne csak picit írj róla! :D

      Törlés
    3. jó is lesz, ha írsz róla, mert én már annyiszor rajongtam érte, hogy sztem már lassan unalmas is lettem miatta.:))

      Törlés
  4. Jó, hogy leírtad ezt, különben amint meglátom, hogy vámpíros, messzi ívben elkerülöm:)
    Pritkinre meg így látatlanban annyi a tippem, hogy prof.Snape-szindrómát okoz, csak gondolom fiatalabb kiadású:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pritkin. Nos, fiatal a karosszéria, de azért van benne elég bölcsesség. ;)
      És kérlek, ne tántorítson el a vámpír dolog. Az csak egy címke. Ez a sorozat meg egy klasszis. Nem pusztán csak MUST HAVE READ!, hanem egyenesen életellenes bűncselekedet anélkül meghalni, hogy esélyt adna valaki annak, hogy olvassa, és beleszeressen. ;))

      Törlés
    2. Hahaha, akkor még holnap felkeresem könyvtárosom és gyógyszerészem, hogy beszerezzem :D

      Törlés
    3. Én is csak biztatni tudlak, mondjuk annyi fenntartásom nekem van, hogy az első könyv nekem nem volt olyan szenzációs- ezt csak azért, hogy ne érjen csalódás senkit sem-, de tényleg egyre jobb és jobb a történet, és még az elsőre sem mondanám soha, hogy gyenge vagy rossz, csak azt hiszem, meglepett, hogy másabb, mint a többi csajos urban fantasy.

      Törlés
    4. Én sem állítom -hisz Zenka, ezt te tudod jól ;) -, hogy az első könyv első sora beszippantott. :)
      Úgy kb 3 fejezetig cefetül küzdöttünk egymással, aztán elengedtem, és hagytam, hadd jöjjön, aminek jönnie kell. Amit megértek, azt megértem, amit nem, hát üsse kavics. Viszont a második résztől már imádtam, és újraolvasva az első részt... úgy azért már egész más a leányzó fekvése. ;)

      Törlés
    5. Elengedtem és hagytam, hadd jöjjön, aminek jönnie kell :DD Pontosan.

      Törlés
    6. engem már az első laptól kezdve szerelembe ejtett. akkor kivétel vagyok.

      Törlés
    7. Ezek szerint te vagy a magyar Cassie Palmer rajongók ősanyja. ;))

      Törlés
    8. "Tomas egy rendszerhiba" HAHAHAHA!! Szegény... bár igaz :D Jöhetne már az a rohadt 6. rész, már elég régóta várunk rá és az az október még rohadt messze van :/ Mondjuk legalább belefér egy teljes sorozat újraolvasás...megint..:D
      Az 5.-et olvastad már? Szerintem az lett a legpörgősebb, az tényleg odavág. Érdekes, hogy sokaknak nem tetszett az első két rész, én az elejétől bele szerettem. bár Cassienek néha járt az a péklapát, de kinek nem... Pritkin nagy arc, de valamiért Mircea fan vagyok, nekem ő olyan Jean-Claude-os :)

      Törlés
    9. Hát gondolhatod Andie... sajnos még nem olvastam az ötödiket, de majd megesz miatta a fene :D, főleg, hogy már máshol is mondtad, hogy milyen jó, én meg képtelen vagyok ezt elfelejteni :D
      Nekem teljesen kimaradt ez a Jean-Claude fickó... Igazából, ha jól belegondolok, egy csomó pasi kimaradt az életemből :DD, gondoltam rá, hogy lassanként pótolgatom őket. ( Ott van például... öhm "Bigyó", akinek elfelejtettem a nevét, de vámpír és majdnem lenyomta Barronst a nagy alfa hím versenyben, na őt is pótolni fogom nagyon hamar, csak tudnám, mi a neve...) :P

      Törlés
    10. Nem Bonesra gondolsz?
      Vagy ki volt Barrons ellenfele a Cortez gyereken kívül? (Alig emlékszem már a tavalyi alfahím versenyre.)

      Törlés
    11. Tényleg, Bones! Na pl. vele is meg akarok ismerkedni egy ideje...

      Törlés
    12. Vele én is.
      Jujj, olvassunk majd együtt! :))

      Törlés
    13. haha, Frost olvasásába beszállok én is, még csak az első volt meg.

      Törlés
    14. Nima, oké, én hamarosan beszerzem az összes részt ;)

      Törlés
  5. "7.) Tomas egy rendszerhiba, tudom, hogy az elején sokat látod, de ne foglalkozz vele, a te embered Mircea Pritkin!"
    Ezzel annyira egyet tudunk érteni!!! xD
    Nagyon jó ez a bejegyzés!^^
    Én eddig Mircea fan voltam, de mostanában Gretty is annyit emlegeti Pritkint, hogy kezdek elgondolkodni átpártoljak-e. :DD
    Mindenesetre az egyik legjobb sorozat, én is rögtön beleszerettem. (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig én most átmenetileg(!!!) Casanova-fan vagyok. :D
      De attól még: I ♥ Pritkin!

      Tényleg Zenka!
      Nyárra valami pólót ilyen felirattal? ;))

      Törlés
    2. Én az első pillanattól szegény Pritkinemnek szurkolok, tudom, hogy le fogjuk nyomni a gaz Mirceát :D- de viccet félre téve, úgy gondolom, hogy mindketten jó pasik - jó karakterek :P -, az utóbbi időben például az én megítélésem is sokat változott, és teljesen megértem azokat, akik Mircit kedvelik.

      Törlés
    3. Ha úgy érzed, nyugodtan átállhatsz, majd én vigasztalom Pritkint. :P ;)
      Amúgy ez a gonosz Mircea elméleted után változott benned, vagy attól függetlenül, és továbbra is áll az elméleted? :D

      Törlés
  6. Haha :D, gyerekek, féltem ezt a rendszerhibás dolgot írni, mert ott van Titti, meg a manói - de azért látom, nem vagyok egyedül vele.

    Gretty, szerintem simán csináltathatnánk :DD, csak akkor valami jó fazonú pólót kell találni hozzá, úgy sem volt még soha feliratos pólóm ;)

    VálaszTörlés
  7. Én is a pólót hajtom, mert hát ha már Pritkin, legyen szekszííí. ;D

    VálaszTörlés
  8. Sikerült röviden és tömören beszippantania a sorozatnak, mielőtt annyit mondhattam volna, hogy geis:D
    Most kezdek neki a 3. kötetnek, az eddigi Mircea-Pritkin ingadozásom most épp Pritkin javára billent át jelentősen:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóó! Annyira nagyon örülök! :)

      Törlés
    2. Csak kapd a kezeid közé a negyedik részt! ;))

      Törlés
  9. Mikor jelenik meg a 6ik rész magyarul? :)

    VálaszTörlés
  10. Igazából nem tudom, magyarul mikor fog megjelenni, valószínű, hogy az eladások arányától függ a megjelenés- külföldön már megjelent.

    VálaszTörlés
  11. Már nagyon várom.Azon jár az eszem hogy mi lesz a könyvben :)

    VálaszTörlés
  12. Nem tudjátok mikor jelenik meg a 6. rész ?:)

    VálaszTörlés
  13. Ezt Én is szeretném tudni, ha valaki tudja rá a választ légyszi irja meg! Hálás köszönet érte!

    VálaszTörlés
  14. Sziasztok Névtelenek! :) - bocsánat a kései válaszért- remélem, azért még olvassátok.

    Sajnos még nem tudok semmit a megjelenésről, de amint bármilyen információm lesz, rögtön kiteszem a blogra, tudjátok, megszállottan szeretem ezt a sorozatot ;), szóval én is nagyon várom, mi lesz.

    VálaszTörlés
  15. Mircea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  16. Mircea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez de aranyos :D.
      Szóval:

      Pritkinnnn!!!!!!!!!!!

      ( Mirceát meghagyom neked ;) )

      Törlés
  17. Sziasztok!
    6. részről lehet tudni valamit? Sokadszorra olvastam és már nagyon várom a folytatást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Én nem tudok jelenleg semmit - viszont ha nem te vagy az, aki minden nap rákeres Cassie Palmer nevére a blogomon, akkor el tudom mondani, hogy nagyon sokan várják és érdeklődnek a sorozat után. Vagy legalább is keresik az új híreket.

      Ha bármit tudok, jelezni fogom.

      Törlés
  18. Hello! Most fejeztem be az 5. rèszt. Imádom!!! Remèlem jön a folytatás hamarosan! Ja, ès a legfontosabb: zöld szemű álompasi, azaz Pritkin a befutó nálam. :)

    VálaszTörlés
  19. Hello! Most fejeztem be az 5. rèszt. Imádom!!! Remèlem jön a folytatás hamarosan! Ja, ès a legfontosabb: zöld szemű álompasi, azaz Pritkin a befutó nálam. :)

    VálaszTörlés

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig