március 09, 2012

Új infók a BloodLines szériáról...

Richelle Mead nemrég a rajongókkal chatelt, ami azért jó, mert végre nem kell izgulnunk - hallod, Amadea? - , a Vámpírakadémia spin off sorozata, a BloodLines széria előreláthatólag 6 részes lesz. Jól hallottátok, hat részes. Én nagyon örömködöm- remélem, a színvonalat tartani fogja, mert akkor abszolúte esélyes lesz nálam a kedvenc ifjúsági sorozat címére.  Persze nem szeretném elkiabálni. Légyszi, légyszi, legyen jó!!!

Pár érdekesség még, a többit meg ezen a linken elolvashatjátok:
- Mead egy könyvet 6 hét alatt ír meg -ami szerintem nagyon rövid idő, aztán persze még dolgozik rajta a szerkesztőjével ( átlagban három hónapot ) .
- Először Rose karakterét alkotta meg, aztán Dmitriét - a VA sorozat írása közben.
- Nem tervez Dmitiri szemszögéből semmit sem írni, mert így szereti az orosz istent, rejtélyesen, szótlanul. 
- A Golden Lily amerikai borítóján nem Sidney és a tesója van, mint ahogy én gondoltam, hanem Rose és Sidney.
- Nagyon szűkszavú azzal kapcsolatban, hogy vajon Sidney Adrian mellett fog-e kikötni, persze megértem, legalább jobban izgulunk.
- A BloodLines szériában visszatér Rose és Christian is előbb-utóbb.
- Sidney jövőjében - mint ahogy sejtettük - sokkal nagyobb szerepe lesz a mágiának.
- Jelenleg a sorozat harmadik részét írja, de megígérte, hogy a Golden Lily-ben minden romantikára vágyó ember elég szerelmet talál.

Nos, én a széria első részét a Vérvonalakat nagyon-nagyon szerettem, és még mindig ott tartok, hogy a folytatása az egyik leginkább várt könyv az évben. Közben persze Mead felnőtt könyveket is ír- a chaten ezekről is mesél- , és persze biztos tudjátok, hogy hamarosan az Agave kiadja a Szukkubusz dalát, amit már csak azért is várok, mert nagyon kíváncsi vagyok, hogy az írónő hozza-e azt a humort, karakterábrázolást és történetvezetést, amit már megszoktunk  elvárunk tőle. Most pedig szaladok előrendelni a könyvet, mert alássan bevallom, elfelejtettem.
SHARE:

3 megjegyzés

  1. Mi, az egyik lány Rose? De hát neki sötét haja van...

    VálaszTörlés
  2. @Amadea
    Lehet befesti :), nem tudom.
    Ja, veled beszéltem,hogy nekem Dmitri tiszta Ben Barnes? Erre mondja, hogy szerinte Dmitiri olyan, mint Ben Barnes :D.

    VálaszTörlés
  3. @Zenka: de az nagyon gáz lesz:D
    Nem, nem velem:D

    VálaszTörlés

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig