január 15, 2018

A szakállakról...



Beszéljünk a szakállakról!!! Jó, vettem a lapot, hogy NEM KELLENE BESZÉLNEM A SZAKÁLLAKRÓL, mert nem akartok beszélni róla, - pedig a tegnapi poszt készítésekor én annyit nevettem- , de késő bánat, szakállas gondolataimat levezetni másképp nem tudom, minthogy írok egy szakállas posztot.



Tiszta bulvár lett ez a blog, ez igen!

Még emlékszem, amikor teljesen ledöbbentem egy szerelmetes olvasmányom során, hogy a főhős nem egy nyikhaj, csupasz állú félisten, hanem kérem egy szakállas pasi. De tényleg, szőr volt az arcán!!! 
Mint ahogy általában azt az álmodozó lányok szokták, megoldottam a problémát: leálmodoztam a szőrt a férfi arcáról. Tudom, hogy tagadásban éltem, de nem igazán ihletett meg a szakáll, mint olyan, és akkoriban még nem volt annyi szakállas pasi a reklámokban, utcán, hogy megihlessen a dolog. Nekem szakállas ember nem kell, úgyhogy sosem hagytam szakállt a regények hősein. Pofaszakáll, Hagrid szakáll... Fogalmam sincs, milyen szakállak vannak amúgy. De amint elolvastam, azt a mondatot, miszerint "a főhősnek szakálla van", az azon nyomban el is tűnt. Kiradíroztam a szövegből, nem volt, nem létezett!

Tavaly előtt aztán megint kaptam egy szakállas hőst, és el is filozofáltam, hogy mi legyen az arcán ennek a férfinak. A könyv szerint elég szép szakálla volt, nem igazán volt jelentősége, de mégis ott volt a fejezet elején, hogy szakállas, én meg csak néztem ki a fejemből, és nem mertem tovább olvasni, amíg rá nem jövök, milyen kapcsolatban is állok én most a szakállakkal. A szakáll végül maradt, de azért lekicsinyíttetem, majdhogynem borostára, csakis így tudtam tovább lépni az igazi cselekményre.

Telik-múlik az idő, s mit adj Isten, a szakállakkal kapcsolatos ellenérzésem annyira lecsökkent, hogy a múlt héten egy szakállas blogot olvasgattam :)). Nem kerestem igazán szakirodalmat, csak annyira vicces cikkei voltak, pl. mint hét dolog, ami miatt a nők szakállas férfiakkal akarnak randizni, közvetlenül alatta tíz dolog ami miatt nem akarnak a nők szakállas férfiakkal randizni, illetve mit tegyek, ha a szakállam miatt nem akar már velem a csajom randizni?..
Bámulatos, imádok belelesni egy-egy szubkultúrába. Mára amúgy úgy gondolom, hogy full menő a szakáll. Igazi önkifejezés, és a feminim pasik mellett, annyira jól mutat a favágó stílus. Sőt, olykor azon kapom magam, hogy csupasz állú főhőseim arcára szőrt ragasztok, betrimmelem, meg zselével össze - izé- ragasztom?, és csak aztán mehet a menet, ezek után olvasok.

 Apró örömök az életben, szakállosítani a férfit... 

Visszatérve a szakállas blogra, sikerült rájönnöm egy olyan dologra, ami valószínű, nagyban előmozdítja majd a lelki fejlődésem, tudniillik én a mai napig látensen bele vagyok zúgva Rhett Butlerbe...

 Na neki bajsza volt. Nem az a kackiás fajta, de akkor is tudta gondolkodás közben csavargatni, és Jézus Ereje, most mondjátok, hogy nem tudok akármiről oldalakat írni :D!  bevállalom: amikor egymásra talál a férfi és a bajusz, abban van valami szemtelenül vonzó. Végletesen vonzó valami a bajusz, nem végtelenül, de azért vonzó...

Most, hogy megosztottam veletek ezeket a szakállas ideákat, kérdezem én: hány szakállas pasiról olvastatok az utóbbi időben a könyvekben??? És ami még fontosabb: át szoktátok alakítani a főhősöket? Barnából csináltok szőkét? Alacsonyból magasat? Van valami, ami kiborít titeket, és kezetekbe veszitek a képzeletbeli hibajavítót? Olvasás közben - ha a szereplők küllemét nézzük- belejavítotok a történetbe?

Van rajtam kívül valakinek szakállas sztorija? ;)

UI: ne hagyjátok, hogy éjnek éjjelén blogot írjak! :D
SHARE:

17 megjegyzés

  1. Régen el se tudtam képzelni egy szakállas pasit, nem tetszett, azért az bök, na! :D De most már van olyan, akinek azt mondom, jól áll. Nem mindenkinek! Sőt, van, akit szakáll nélkül rondának látok, pl. Jeremy Piven. :)

    Egyelőre nem tudnám elképzelni, hogy egy szakállas pasival éljek, de még akármi megtörténhet. :D

    VálaszTörlés
  2. a szakáll... hát, én hadilábon állok vele.
    képeken baromi jól néz ki. be van lőve, vasalva, göndörítve, vaxolva, akármizve, és mivel nem kell hozzáérnem, nem érzem. csak hát ez pont annyira valóságos, mint a hibátlan bőrű és alakú nők.
    a szakáll összekócolódik, csókolózás közben útban van, időnként benne marad ez-az az ebédből, szóval, no, thanks. az én rajongásom megállt a borostánál, ami még bőven nem szakáll.:D
    a bajuszról meg szó sem lehet. nem. kizárt. nevetséges az a kis pamacsa az arc közepén, benne a csupasz semmiben.

    egyébként én a kék szemből sötétbarnát csinálok, a hosszú hajból meg rövidet. nekem mindegy, hogy duci a főhős vagy fullizom, magas vagy alacsony, kék szeme nem lehet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jé, miért nem lehet kék szeme? :O
      Egyetértünk, látványnak lehet jó, de a gyakorlatban...

      Törlés
    2. Igen, nincs lelombozóbb, mint a pörkölt a szakállban :D

      Én azon szoktam ledöbbenni, mennyivel öregíti a pasikat.

      Na de lányok, regényesen, mint olvasó, szerintem nagyon izgalmas a szakáll a pasin. Akkor is. A bajusz meg ♥ :DD

      A hosszú haj nekem is olyan, hogy képtelen vagyok gondolatban jól lerövidíteni. Nem menne másképp. Fúj.

      Én még pl. a rizsporos parókás időkben játszódó történetekben sem tudom elképzelni a szereplőket parókában.

      A kék szem sem zavar.

      Törlés
    3. aha, mikor látod, mi lehetett tegnapelőtt a reggeli, annál gázabb nincs.:D

      egyébként regényesen nekem bejön a szakáll. vannak karakterek, akiknek kifejezetten kell a szakáll. mondjuk én alapból nem szeretem a simabőrű ficsúrokat. egy szakálltól férfi lesz belőlük. meg egy szakállas pasi kevesebbet is rinyál (könyvekben), nem?:D
      igen, a paróka nekem is fura, alapból a saját hajukkal látom őket, aztán időnként meg megszabadulnak attól a parókától, ami szerintem ott sincs.:D

      Bea, nem szeretem a kék szemet. a kék színt sem, de ez a kettő valszeg nincs összefüggésben. nekem a jó pasi rövid sötét hajú, sötét szemű, borostás fickó. az ellenség meg a szemét alak lehet kék szemű, az nem érdekel, de ha kedvelem, akkor nem.
      életben sem vonz a kék szem. van aki oda meg vissza van tőle, de én a sötét szemekkel vagyok így.

      Törlés
    4. Összefoglalva, egy ideális esetben, mikor tiszta, rendezett, és puha! a szakáll, útban sincs, akkor jöhet. :D

      Nima, érdekes ez a kék szem és szín utálat. :O Régen nekem is pont az ilyen pasik jöttek be, mínusz borosta, de már nincsenek ilyen elvárásaim. :)

      Törlés
    5. Nima,nekem kék a szemem :DDD

      Törlés
    6. Tényleg egyébként én a gonosz pasikat sokszor szőkének és kék szeműnek képzelem el... :O

      Törlés
  3. Hehe, a mostani olvasmányomban van egy fickó szőke hajjal és kék szemmel, és tegnap este ti jutottatok eszembe, mikor olvastam. :)

    VálaszTörlés
  4. Most így hirtelen nem tudnám megmondani, hány szakállas és hány nem szakállas pasiról olvastam az elmúlt időszakban. :) Nem zavar, ha van, de a rövid, kezelhető szakállakat szeretem, és bajusszal együtt akkor - mind a könyvekben, mind a való életben. Szerintem férfiasabb lesz tőle a férfi, mint egy babapopi arccal. A borosta is szexi, csak hát az szúr.

    Kinézetet néha változtatok képzeletbeli hibajavítóval, mert mondjuk azonnal beugrik egy kép a szereplőről, kitörölhetetlenül, és részletes jellemzést csak később kapok... Akkor már nem nagyon tudom ráhúzni azt, ahogy az író láttatni akarja, akkor már bizony úgy marad a fejemben, ahogy elképzeltem.
    Akadnak gondjaim a fekete bőrű szereplők elképzelésével is, bár déli regénynél megpróbálom mindig jó előre ráállítani az agyam, de máskor gyakran lesz belőlük is fehér bőrű.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jó, mert erre a kommentre már válaszoltam és eltűnt...

      Szóval igen, van hogy már előtte elképzeljük őket, minthogy a regényben közölnék velünk, mit képzeljünk el... Ezt felülírni pedig lehetetlen.

      Férfiasak lesznek tőle. Meg kicsit mogorvák- de ez szexi. Most eszembe jutott egy mondás, de inkább nem írom le :P

      Törlés
    2. Igen, ugyanígy lehetetlen az is, hogy a film felülírja egyes regényhelyszínek elképzelését nálam. Amiket többször olvastam újra, azoknál érzem ezt főleg. Akárhogy csinálhatták meg a HP-t pl, és hiába láttam a filmeket is többször, amikor újrázom, az eredeti képzelt filmtekercs forog, nem az, amit a vászonra más képzelt.

      A férfiasan mogorva az valóban szexi (khmBarronskhm). :D Milyen mondás? Kérem priviben! :D

      Törlés
  5. Nekem apukám világ életében bajuszos volt. Egyszer lenyírta és a tesóm nem ismerte meg (elé kicsi volt még). Szerintem a bajusz és a szakáll férfias, és van benne valami klasszikus. A kalapos férfiak is vonzanak amúgy, számomra ugyanazt az érzést hozzák, mint az ápolt szakáll és bajusz :) Mert van ápolatlan, nem nyírt szakáll is, a szomszédunké ilyen, ő néha még össze is gumizza :D ez kevésbé tetszik. A párom pedig kék szemű és borostás :) Én egyébként nem írom át a szereplők külsejét a könyvben, szeretem nem szeretni is a nekem nem tetsző külsőt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na akkor szakáll és bajusz terén megértesz engem ;).
      Összegumizza :O ! Jujj :D

      Nekem is meg kellene tanulnom nem átírni a külsőket. Kicsit önkényes vagyok...

      Törlés
  6. Fú, azért az a favágó stílus, bronz bőr, és szép szakáll, villogó szemek, nekem bejön :D
    Viszont ahhoz, hogy valakinek jól álljon, nem csak ápolt szőrzet kell, hanem karakter. Édesapám is bajszos, néha volt szakálla is, tiszta volt ápolt és puha, de nem szerettem, De van, akinek meg jól áll. Érthetetlen kérdés ez... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igaz, karakter. Csak így önazonos a szakáll :))

      Törlés

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig